התחרות הגדולה בשוק מדגישה את החשיבות של זהות עסקית ייחודית והגדרת יתרון תחרותי במענה לצורכי הלקוח. לעצמאים שעוסקים במקצועות החופשיים, כמו עורכי דין, רואי חשבון, מתווכים, אדריכלים ומעצבים, התחרות אגרסיבית, השירות כמעט זהה והקושי לבדל את עצמם מהמתחרים הוא גדול. כולם רצים למתג את עצמם, ועובדים על נוכחות דיגיטלית, עם מסרים והבטחות ממגנטות. אז למה שהלקוח יבחר דווקא בך?
איך מוכיחים ללקוח שאכן עשה את הבחירה הנכונה?
איך עוזרים לו להצדיק את הבחירה שלו בך?
איך יוצרים הזדמנות למערכת יחסים ארוכת טווח?
אני מזמין אותך לגלות איך לפצח את הזהות העסקית הייחודית שלך וכיצד היא יכולה לבוא לידי ביטוי בתהליכים השונים בניהול עסק.
בתכנית
היכרות עם טכניקת חשיפה להזדמנויות חדשות
המשמעות המעשית של זהות עסקית ייחודית
תרומתה של האותנטיות ליתרון התחרותי
חיזוק הביטחון עצמי והובלת הלקוח בתהליך הבחירה שלו בך
ביסוס מערכת יחסים איכותית וארוכת טווח עם לקוחות
יצירת מומחיות בתחומך וחיזוק תהליך הצדקת הלקוח בבחירה בך