יכולת ניהול זמן בצורה אפקטיבית היא מיומנות ניהולית קריטית בקרב מנהלים ועצמאים. כולם מבינים זאת, ולכן פועלים לשפר ביצועים כל הזמן. למרות ריבוי הסדנאות והכלים לניהול זמן, רבים מספרים שהם עדיין חווים תסכול מחוסר הזמן, מעומס משימות, מתפוקות נמוכות, מעיסוק מתמיד ב”כיבוי שריפות” ומלחץ ושחיקה מצטברים. במצב כזה אפשר לשרוד אבל לא להתעסק בפיתוח עסקי וצמיחה עתידית.
ניהול זמן הוא מושג מתעתע– הרי אין לנו השפעה על קצב התקדמות הזמן, הוא ימשיך לזוז בלי קשר אלינו או לאירוע מסוים. המקסימום שאדם יכול לעשות הוא לנהל את עצמו בתוך מרחב הזמן, לשנות הרגלים ודפוסי התנהלות, לערוך סדרי עדיפויות ברורים ולפעול בהתאם להם.
סדנה ניהול זמן זו תעסוק בנושאים שגם מעבר לפרקטיקה של תכנון זמן יעיל. נדבר גם על תהליכים פנימיים שאנחנו עוברים שעשויים להשפיע על איכות ויכולת ההטמעה של הפרקטיקה הנפוצה לניהול זמן, להתמיד בהם ולראות תוצאות לאורך זמן.