תחום החדשנות מדובר רבות בתחומי ההייטק, בקרב חברות וסטארטאפים. אני מציע ליישם תהליכי חדשנות גם בתחומי עיסוק מסורתיים יותר כמו במקצועות החופשיים: עריכת דין, ראיית חשבון, אדריכלים, סוכני ביטוח ועוד.
התחרות הגדולה בשוק מדגישה את החשיבות של יצירת יתרון תחרותי. כדי ליצור יתרון תחרותי הכרחי לפעול בדרך חדשנית, ברבדים השונים בניהול העסק: ברמה האישית – במידת האותנטיות של איש המקצוע וברמה המקצועית – באופן ההתנהלות, בשיטת העבודה, בסל השירותים ובאופן מתן השירות כך שחוויית השירות תהיה יוצאת מגדר הרגיל.
אז מה האתגר אתם שואלים?
הגורם המעכב חשיבה יצירתית ופתיחות לחדשנות ושינויים הוא מידת הבשלות הפנימית לפעול בדרך שונה ממה שהיה עד היום. ההתעקשות על דרכי פעולה מוכרות, אשר יוצרות אשליה של ביטחון, מפחיתה את יעילותם של הכלים העסקיים ובכך מונעת התחדשות וצמיחה עסקית אמיתית.
בתכנית
ניתוח המצב הקיים - זיהוי נהלים ושיטות עבודה מדכאי חדשנות.
שכפול הצלחות- זיהוי והכרת תודה על הצלחות קטנות כגדולות.
ניטרול קיבעון מחשבתי ודפוסי פעולה מעכבים, ואימוץ גישה המקדמת התחדשות ושינוי.
בחירת מתווה וצעדים ראשונים לביצוע תהליכי חדשנות עסקית.
ניהול תהליכי חדשנות במקביל לתפעול השוטף של העסק.
על זהות עסקית ייחודית - תרומתה של האותנטיות ליתרון התחרותי.
התנסות מעשית של המשתתפים.
אני מזמין אותך להתחיל לעבוד על מידת הפתיחות שלך לשינויים ולייצר לעצמך הזדמנויות עסקיות חדשות!