עורכי דין, בחנו את עצמכם!
גלו את פוטנציאל גיוס הלקוחות אצלכם במשרד
מלאו את השאלון וקבלו המלצות ודרכי פעולה פרקטיים שיהפכו את רשימת הלידים שלכם לרשימה של עסקאות!
עורכי דין, בחנו את עצמכם!
מלאו את השאלון וקבלו המלצות ודרכי פעולה פרקטיים שיהפכו את רשימת הלידים שלכם לרשימה של עסקאות!
עו”ד, לפניך שאלון שבא לבחון את פוטנציאל תהליך גיוס לקוחות אצלכם במשרד. בסיום מילוי השאלון יישלח אליך אבחנה מהו השלב בתהליך שדורש חיזוק ומהם דרכי הפעולה המיידים שיש לנקוט כדי לשפר את אחוזי ההמרה.
השאלון מורכב משש שאלות. סדר השאלות תואם את שלבי תהליך “המכירה”: תהליך השיווק ליצירת לידים > הטיפול בלידים > קביעת פגישת הייעוץ הראשונה > קיום בפועל של פגישת הייעוץ > קיום שיחת המכירה בה נסגרת העסקה ונפתח תיק חדש במשרד.
ההמלצות ודרכי הפעולה שישלחו אליך מתייחסים לשלב שבו כדאי לך להשקיע כאן ועכשיו את המאמצים ואת תשומת הלב. חיזוק שלב זה יקל ויוביל להצלחה בסבירות גבוהה יותר של השלב הבא.
נעים להכיר, שמי דותן, אני יועץ ומאמן עסקי. בעשור האחרון אני מוביל תהליכי אימון ופיתוח עסקי בפירמות ומשרדי עורכי דין, עוזר להם לייצר יותר רווחים, חופש ופנאי עבור מה שחשוב להם באמת.
בניסיון עם המתאמנים שלי, זיהיתי את אחד הפערים שחוזרים על עצמם והוא הפער בין ההצלחה המקצועית המסחררת בניצחון תיקים בבית המשפט אל מול היכולת למשוך את הלקוח הבא, לסגור עסקאות ולפתוח תיקים באופן עקבי.
תהליכי המכירה (גיוס לקוחות) הם מובנים וניתן ב 2-3 פעולות לשפר ביצועים. השאלה היא איפה נקודת החולשה בתהליך? בשיווק וגיוס הלידים? בשיחת המכירה? בחן/י את עצמך בעזרת השאלון הבא!
© כל הזכויות שמורות לדותן גרבלי DotanGo | מדיניות פרטיות | הצהרת נגישות
מלאו את השאלון וקבלו עקרונות פעולה פרקטיים שיהפכו את רשימת הלידים שלכם לרשימה של עסקאות!